11 January 2010

Tuna Can Pin Cushion



















ni tin tuna ya...recycle...



ni perca kain...recycle lagi...



dah siap...tin tu buat simple decoupage je...



pin cushion ni buat untuk digunakan...bukan untuk display...actually tengah nak mula projek lain...tiba-tiba rasa macam perlukan pin cushion...dan teringat ada lagi satu tin, dulu dah buat satu...







yang ni la, buat untuk perhiasan...so shabby2 gitu...

5 comments:

Rizziela said...

ish! memang crative betul la

Salmi said...

salam kak annie, comeynyer...kalau takde decal, taruk lace keliling pun cantik kan..entah bila la nak buat satu..

rossana said...

salam ani...pah ni tk leh buang tin tuna...tp takut simpan lama2 tumbuh karat plak...maklumla kita ni keinginan tinggi..tp kemampuan pd level yg amat lowww..:(
bkn dulu ani ada wat pumpkin pin cusion dok? kite nk try wat hat tu pong tok jadi2 smpai la ni....

Kak Ani said...

salam Rizziela,
tq sudi singgah...

salam sal,
tin tu letak lace mmg cun, tampal kain pun cantik, tampal kertas pun boleh...pendek kata mcm2 la blh letak...

salam anna,
cuba la buat...sat je anna...pincushion pumpkin tu dah entah kemana dia nyorok...he.he...

Sweetlilcraft said...

lawalah kak..hmm,dpt idea baru ni :)