01 March 2009

Vintage Oil Lamp












































































































































































~ ni semua koleksi antik/vintage pelita minyak yang terdapat di ebay....
kesemuanya berharga ratusan ringgit....bukan 1 ratus...bukan 2 ratus tapi 3 ratus keatas...
harga yang perlu dibida untuk memilikinya...
~ kesemuanya sangat unik dan begitu menarik sekali...

5 comments:

Besitran said...

hey mom, beautiful lamps

inna said...

salam kak ani..
lama saya tak berkesempatan nak komen di blog akak...dah baca yg lepas2 semua best2..aritu tak berapa sihat...

aduii kak harga dia..tak sanggup la kalau saya nak beli..sayang duitku..hehe

Haz's Cottage said...

Ah ah lah kak...kat sini hanim selalu scout for all these lamps.harga dier memang melambung mahal coz kira dah antiq lah g2...the value makin lame makin tinggi....

azah said...

ani tak dapat pun quotation harga tu..check email..takut tak sempat..kita balik hari rabu nie.

bat said...

helo kak sya juga minta kat pelita pelita tu ...
sebahagian ada juga jual kepada peminat ...kalau minat inform kat emil marwan_80@yahoo.com
tq