11 June 2009

Tray Lama


















~ BEFORE....
tray terpakai ...yang dimake-over ni yang atas sekali tu...yang pakai baju kimono tu...tray tu memang sedikit kemek...tapi saja dibiarkan gitu....








































~ AFTER...

tray ni siap ada lubang...so senang untuk diikatkan riben/tali gantung....

4 comments:

esKay said...

teringat pada tin bedak dulu2 (lupa pulak apa nama dia)
balik kampung bulan depan, nak terjah kedai cina yang lama lama, mana la tau, ada 'stok' barang lama, hehehee

Itajeff @Something To Share said...

Salam kak ani..

Kalau tak silap ita, tray ni dulu guna utk sangkut kalender kan...hehehe. Bedak yg eskay mentioned tu kita kat Sabah ni panggil bedak sejuk amoy..hehe..kalau kat kedai2 lama masih ada lg dijual..those were the days kan kak annie..skrg ni kena gali balik brg2 lama..

Lots of luv,
Ita

esKay said...

hi Ita, bedak yg saya maksudkan tu bedak talkum dulu2 tu, yang tin nya tinggi tu (bedak sakura ke?, tak ingat nama la, hehe)

annie said...

salam ita, eskay...

begitu la kalau nak rasa balik nostalgia lama tu...kena la kita carik balik brg2 lama tu...

kadang2 mmg seronok sgt2...akak perasan ada lagi bedak dlm tin biru tu....