29 January 2010

Pelita Decoupage





















~ n3 kali ni saja akak nak share pelita yang telah diubah-suai rupanya...
pelita ni dah lama cikgu azah tolong belikan...sebelum beliau bukak kedai online lagi...terima kasih banyak zah kerana susah payah untuk kita...yang asal warna merah, satu akak dah putihkan, satu dah greenkan dia....suke sgt tgk warna pastel ni...























~ pelita chimney tinggi ni pun dah lama kawan tolong belikan...demi memenuhi permintaannya agar akak wat n3...maka kini baru berkesempatan...akak cuma buat simple decoupage...hanya untuk cover gambar nyonya yang kembar 4 tu...
terima kasih banyak2 jai kerana sudi tolong belikan untuk akak...harap jai tak serik..

2 comments:

rossana said...

salam ani....cantik2 pelita ni...ani..tissue bunga biru tu demo beli kat mana?..lawa...

Kak Ani said...

salam anna,

demi tak mau dok tgk muka nyonya/amoi kembar 4 tu...maka terpaksa la ku make-upkan dia...

tisu tu beli online...maaf la anna,kita dah lupa la beli ngan sapa...sbb kita ni pantang jumpa tisu yg cantik,yg kita blm ada-mesti kita belinya...