30 January 2010

Selamat Ulang Tahun !






































~ hari ni 30 Januari adalah hari ulangtahun kelahiran suami yang ke 47 tahun...
so hari ni pagi2 lagi akak bangun untuk siapkan pulut kuning & gulai udang ~ versi kampung punya......oleh kerana somi akak memang tak suka kek, biskut dan seangkatan dengannya...so memang tak pernah ada birthday kek... akak selalu buatkan pulut kuning dan lauk bertukar ganti ikut selera....kebetulan udang ada dlm petiais...so lauk udang la hari ni...tak rancang sangat sbb plan nak makan kat luar petang/malam nanti....

sambutan yang ala kadar...sekadar meraikan kedatangan hari ini...suami akak tak suka buat sambutan hari jadi ni...jadi kami ikut je...





















~ cukup untuk santapan pagi atau 'brunch' spt istilah orang zaman sekarang....untuk kami 6 beranak....ALHAMDULILLAH....

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KE 47 D...SEMUGA ALLAH SWT PANJANGKAN UMUR...MURAHKAN REZEKI...SIHAT SELALU...LIMPAH-RUAHKAN KASIH SAYANG ANTARA KITA SEKELUARGA....AMIN !!!

7 comments:

azlina said...

salam kak ani...
selamat ulangtahun bt hunbby kak ani semuga berbahagia bersama keluarga hingga ke akhir hayat dan di limpahi rahmat Allah selalu...taniah buat akk juga menjadi isteri mithali...

n.u.r.u.l said...

alahai...romantiknyer kak ani ni...mlm kang mkn kat mana...?

YANA said...

salam kakakku...wah sodapnye makan...pulut kuning lagi tu...akak ni sume bab pandai kan..untung en hubby..semoge en hubby kak ani dipanjangkn umur,dimurahkan rezeki & sihat sentiase....tahniah wat akak sbb menang give away ari tu...x aci ni,besday hubby tapi akak yg dapat adiah yek...hubby dpt adiah ape???....

Rizziela said...

selamat panjang umur

Kak Ani said...

salam ina
t.kasih...insyaallah kita semua mahukan yg terbaik...

salam nurul
ala dik...makan kat kenny rogers jer...tak romantik kan,kan ?

salam yana
t.kasih yana...birthday akak pun bulam januari gak - 5hb...ok la tu-kira hadiah harijadi akak la kan...anak2 je yg bg hadiah kat bapak dia..he,he...

Khadijah Mohamed said...

selamat hari jadi...terliur lak saya...gulai udang my feberet,,heheh

n.u.r.u.l said...

kenny roger pon romantik juga kak...