08 February 2010

Vintage Labels !





























































































klasik kan kertas ni ?.... mula2 nampak terus jatuh hati... dah berangan nak gunting dan tampal kat kotak ke, botol ke....memang ia dibuat agar nampak buruk...tapi rasanya ia bukan label sebenar, sure la kan tak boleh cetak/reprocude sebarangan label mana-mana syarikat/produk...itu hak milik mereka...so jadi la Liptone tea....Lamcome....Cliniques....Shishedo...Dlor...Ammum....kelakar jadinya....tapi tak kisah la tu...


6 comments:

rossana said...

wei..cik ani...mana awk dpt kertas vintage ni?..download dr tenet ke? leh bg link dia?

Kak Ani said...

hi anna...

kita jumpa kat kedai la cik anna oi...mmg nampak lusuh tau

Blog Owner said...

lama tak jenguk rumah kak.. sihat kak?

hehehe.. saya pun dah terbeli wrapper ni.. berkenan kat gambor amoi shishedo tu.. ada lagi satu design yg iklan nya lain sket kat robinson pavillion tp yg tu tak beli lagi

HazCottageCHaRm said...

Salam kakak memang syantek kak hanim pun suker.....dapat kat kedai antik ker.....

Kak Ani said...

salam nim,

akak nak masuk kedai antik pun tak pandai...
jumpa kat kedai kraf je nim...

Sweetlilcraft said...

kak ani,boleh tlg belian tak?cantiklah..suka:)