10 July 2009

Award

~ now dah pukul 12.24am 11 Julai....lagi satu award akak p ambik kat rumah sorang lagi adik...liza dari serimayalara ......cantik awardnya...ni liza create sendiri tau, cantikkan....ok,ni nak cite sikit macam mana kenal liza...akak mula kenal liza kat wmc...dari sana kami 'luaskan' lagi 'ruang persahabatan' dengan mencipta 'rumah masing2'...dari sini kita dapat lebih mengenali personaliti masing2....semuga ruang itu akan bertambah luas dan berkekalan...terima kasih liza kerana sudi memberi 'ruang' itu kat akak....

~ ni dah pukul 12.17am 11 Julai...masuk jenguk rumah kejap...ada pulak yg shout suh ambik award kat rumah dia orang...so inilah dia award yang diambik dari rumah dik nurul ....terima kasih tak terhingga atas ingatan dik nurul....comel je award tu, secomel tuan yang memberinya...akak mula kenal nurul melalui alam blogger inilah...walau kita baru je kenal tapi dah mesra...semuga akan berkekalan....

~ 2 award ni diberi oleh yati dari http://homemakers-puteri.blogspot.com/ ...kawan blogger yang baru dikenali...selamat berkenalan yati ! Yati lebih meminati seni cross stitch...Terima kasih untuk award ini....

~ maaf banyak2 kerana akak tak dapat memenuhi tugasan yang diberi...

Syarat-syaratnya:

1) Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.

2) Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award...


dapat lagi award tulip dari gee dari teratakcomel ....terima kasih ya gee....
oleh kerana akak dah pernah buat N3 untuk award yang sama sebelum ni....rasanya tak perlu buat lagi sekali-nanti jemu orang membacanya....okey gee ?

1 comment:

Yati said...

K. Ani, tq, sebab sudi amik award. It's ok, tak buat list pun. Dah tepek pun dah alright. Salam kenal dari Yati juga. :)